Appco Group Polska: najczęściej zadawane pytania

Kontakt Appco Group Polska

Jak się z nami skontaktować?

Każda opinia jest dla nas równie ważna i przyczynia się do ulepszenia naszych usług i rozwoju naszego biznesu. Jeśli chciałbyś się z nami skontaktować wyślij email na adres: kontakt@appcogrouppolska.pl lub napisz do nas na adres Appco Group Polska, ul. Widok 8, 00-023 Warszawa.

Face-to-face sales and fundraising

Dlaczego firmy i organizacje charytatywne stawiają na marketing bezpośredni zamiast reklamę w telewizji, internecie czy innych środkach masowego przekazu?

Większość firm korzysta zarówno z jednych, jak i drugich form promocji i dotarcia do odbiorców. My wierzymy natomiast, że ludzie najlepiej reagują na drugiego człowieka.

rzykładem jest artykuł zamieszczony na nowozelandzkiej stronie Monthly Giving który pokazuje, że głównym powodem, dla którego osoby przekazują darowizny, jest to, że zostały o to poproszone.

Sprzedaż i fundraising face- to- face są również najbardziej efektywne, a ich rezultaty mierzalne, dlatego też zapewniają najlepszy zwrot inwestycji.

Ciężko jest określić, czy osoba zakupiła produkt ponieważ widziała billboard, gdzie podczas interakcji face to face od razu finalizowana jest transakcja.

Dlaczego organizacje charytatywne płaca Appco Group, aby pozyskiwał dla nich darczyńców?

Odpowiedź jest prosta- bo to działa, a rezultaty są mierzalne, w przeciwieństwie do kampanii prowadzonych w telewizji czy innych środkach masowego przekazu. Przeciętnie w każdym miesiącu pozyskujemy 5,5 tys. darczyńców dla naszych partnerów z branży charytatywnej, co przynosi im 2 mln zł w darowiznach każdego roku (zakładając, że każdy darczyńca przekazuje darowizny przez średni okres 4 lat).

W Appco wierzymy, że powinniśmy być wynagradzani tylko i wyłącznie za darczyńców, którzy przekażą na rzecz organizacji określoną liczbę miesięcznych darowizn.

Dzięki temu nasi partnerzy mają pewność, że dokładamy wszelkich starań, aby pozyskani przez nas darczyńcy byli darczyńcami długoterminowymi, którzy zapewnią im stałe środki na ich działania charytatywne.

Tylko w Polsce w 2015 roku pozyskaliśmy, dla naszych klientów 65 tys. regularnych darczyńców. Bez naszego profesjonalnego modelu wsparcia, nasi partnerzy z branży charytatywnej nie byliby w stanie zdobyć wystarczających środków na ich działalność dobroczynną.

Model Appco Group Polska

Jakie są zależności pomiędzy Appco, firmą marketingową i przedstawicielami w terenie?

Z jednej strony Appco Group zarządza relacjami z klientem, którego reprezentuje, z drugiej strony współpracuje z niezależnymi firmami marketingowymi.

Każda firma marketingowa posiada zespół przedstawicieli, którzy reprezentują klientów Appco, prowadząc dla nich kampanie face-to-face.

Poniżej znajduje się diagram będący wizualizacją zależności:

FR infographics

JWszyscy przedstawiciele w terenie mają taką samą możliwość rozwoju i budowania własnego zespołu sprzedażowego oraz w rezultacie prowadzenia własnej firmy i korzystania z wiedzy i doświadczenia Appco.

Czy Appco działa pod różnymi nazwami?

Appco Group nie działa pod inną nazwą. Zdarza się, że Appco Group jest mylone z firmą macierzystą, the Cobra Group of Companies, pod którą podlega jako spółka.

Appco Group na całym świecie prowadzi kampanie mające na celu pozyskiwanie odbiorców dla klientów, których reprezentuje. Wykorzystuje przy tym jego markę, aby odbiorcy dokładnie wiedzieli jakie produkty i usługi on oferuje, lub w jakich celach dobroczynnych działa.