Appco Group bierze udział w polskiej dorocznej konferencji charytatywnej FAOO
07/07/2016

Appco Group bierze udział w polskiej dorocznej konferencji charytatywnej FAOO

Przedstawiciele organizacji charytatywnych biorący udział w dorocznej konferencji z uwagą i zainteresowaniem wysłuchali prezentacji dotyczącej pozyskiwania darczyńców D2D stosowanej przez Appco Group Polska.

Ania Strózik, country manager Appco Group Polska, została zaproszona do wystąpienia podczas konferencji zorganizowanej przez Fundację Akademia Organizacji Obywatelskich, w której wzięli udział przedstawiciele ponad 100 organizacji charytatywnych.

Wystąpienie Ani podczas imprezy 1 czerwca było okazją do zaprezentowania metody D2D wielu organizacjom charytatywnym, które nigdy nie korzystały z tej formy fundraisingu. Mówiąc o zaletach i wyzwaniach marketingu bezpośredniego, prezentacja została pozytywnie przyjęta przez większość delegatów.

"Wiele osób podchodziło do mnie z pytaniami po spotkaniu. Dla wielu z nich idea fundraisingu face-to-face była czymś nowym, ale niosącym ze sobą wiele korzyści", powiedziała.

Podkreślając skuteczność marketingu face-to-face w dotarciu do potencjalnych darczyńców, Ania mówiła również o znaczeniu budowania relacji między darczyńcą i organizacją charytatywną. Wyjaśniła, że bezpośredni kontakt z ludźmi pozwala fundraiserom przekazać więcej informacji na temat prowadzonych działań i skutków tych działań, co wpływa na zacieśnienie więzi z darczyńcami.

"Konferencja była doskonałą okazją dla jej uczestników, aby wymienić się pomysłami i dowiedzieć się o innych strategiach podnoszenia świadomości na temat działań prowadzonych przez organizacje charytatywne," powiedziała Ania. "Cieszę się, że model działania Appco wzbudził tak duże zainteresowanie."